Ajankohtaista

Asiakastyytyväisyyskysely 2023

KIITÄMME KAIKKIA ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELYYMME OSALLISTUNEITA!

Vuosittaisen asiakastyytyväisyyskyselymme vastausprosentti oli 15,1%.
Nettosuositteluindeksi (NPS) oli loistava 75.9, mikä on tähänastisista mittauksistamme korkein!
Erityisen korkealle arvostettiin toimitusvarmuutta, myyntipalvelua, ongelmanratkaisukykyä sekä tilaamisen helppoutta. Myös tuotevalikoiman monipuolisuus sekä toimitusten virheettömyys olivat huippulukemissa.

Pääosin kaikilla alueilla saimme reilusti yli asteikon (1-5) puolivälin jokaiselta mitatulta alueelta.
Parannettavaakin löytyy mm. informoinnista uusia palveluita sekä tuotteita koskien.
Tähän pyrimme vastaamaan tiedottamista lisäämällä sekä markkinointia parantamalla.
Ensimmäinen askel on jo otettu uuden tuotekuvaston julkaisemisella, sekä ajan tasalla olevien tuotteiden päivittämisellä nettisivuillemme. Kehitys jatkuu ja otamme mielellämme vastaan ehdotuksia palveluidemme parantamiseksi.

Kokonaisarvosanaksi saimme kiitettävän 4.15 asteikolla 1-5.

Kaikista vastauksista kerrytimme myös pientä kassaa (1€/vastaus) lahjoitettavaksi Lastenklinikoiden Kummit ry:lle.

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja kehittyä entisestään, jotta asiakkaamme saavat parasta mahdollista palvelua.

Ota yhteyttä ja kysy lisää Telpakin palveluista!

Mikäli haluat tarjouspyynnön tai muuten kysyä palveluistamme, ota yhteyttä suoraan yhteydenottolomakkeellamme, sähköpostitse, puhelimitse tai faksilla.